Gå til innhold

Identifiser, imponer, konverter.

Digital markedsføring handler om å finne Njål i en høystakk. Så hvem er denne Njål?

Njål er vårt navn på alle dine drømmekunder. De bor i en high tech høystakk kalt Internett.

Det er alt vi vet om Njål til å begynne med. Vår jobb som digitale markedsførere er å hjelpe deg med å identifisere, imponere og konvertere din Njål-gruppe.

Njål-gruppe

Først må vi lære Njål å kjenne. Hvor gammel er Njål, og hvilket kjønn? Hvor i verden holder Njål til? Hva liker de å bruke tiden sin på, og når er det mest sannsynlig at Njål er mottakelig for dine fremstøt? Du har sikkert en idé om hvem Njål kan være, men med riktig fremgangsmåte blir du raskt bedre kjent med hele Njål-gruppen din.

Njål-øyet

Mens du blir bedre kjent med Njål, bygger du samtidig et stort publikum. Langt fra alle som møter deg på nettet, er Njål. I begynnelsen vil du treffe alt fra Njåls rake motsetning, via noen fjerne slektninger av Njål til selveste Njål og hans innerste krets. Når ditt skreddersydde budskap treffer Njåls øye, da begynner den virkelige moroa.

Njål-retting

Økt treffsikkerhet og relevans betyr bedre konverteringsrate, enten du er på jakt etter kjøp, klikk, abonnenter eller noe annet – og det betyr lavere kostnader. Nå kan vi også finne personer som ligner på Njål, og som deler mange av Njåls preferanser. Disse vil trolig være omtrent like mottakelige for dine budskap som den opprinnelige Njål-gruppen.

emoji-thinking

 

Trenger du gode råd?

Prøv oss for en periode. Vi har ingen bindingstid.

Ta kontakt for en hyggelig prat!